Megjelenés: 2006-05-26
ISBN: 9789631355123
ISBN 10: 9631355128
114 oldal
Méret: 0 x 110 x 180
Ára: 1600 Ft
|
A kereskedelmi televíziózás Magyarországon
Az ismert televíziós szakember könyve tudományos
alapossággal, de világos, közérthető nyelven
mutatja be, hogyan épülnek fel, hogyan működnek,
milyen műsortípusokat preferálnak a kereskedelmi
televíziók. Nemzetközi és magyar példákkal, a
jogi helyzettel, a nézettség mérésével és
felhasználásával, a tv-s személyiségek szerepével
és sok más `kulisszatitokkal` is megismertet.
|
|
|
|
Biztosan te is gyakran érzed úgy, hogy valamit jó lenne feljegyezni valahová: utazás közben listát készíteni a napi teendőkről, leírni a terveid, vagy csak megörökíteni egy érzést, egy...
|
|
,,Kávéház nélkül nincs irodalom" - írta Márai Sándor, és nem túlzott. A kávéház közel kétszáz évig nemcsak második lakhelye volt a magyar művészeknek, hanem az egymást formáló eszmék...
|
|